چهارشنبه ۳۱ خرداد ۰۲

دیزی جونز و شش: داستانی وحشیانه از افراط در راک اند رول

۲ بازديد

با الهام از فلیتوود مک، رمان تیلور جنکینز ریدی در مورد یک گروه هوی متال در حال حاضر یک برنامه تلویزیونی است.

بهترین کار این است که... لورا مارتین می نویسد: یک گروه خیالی به یک گروه واقعی بزرگ تبدیل شده است. آن ها می گویند اگر بتوانید دهه ۶۰ را به یاد بیاورید، واقعا آنجا نبودید، اما مسلما این ضرب المثل برای دهه ۷۰ مناسب تر است.

از دشنام فریبنده دیسکو در استودیو ۵۴ تا تب آنارشیستی پانک، افراط لذت طلبانه به اوج جدیدی رسید. با توجه به اینکه، طرفداران قدیمی موسیقی ممکن است فکر کنند که به سادگی پرفروش ترین گروه آن دهه مه آلود را فراموش کرده اند، دیزی جونز The Six.

با آلبوم اصلی گروه، آرورا، که در حال حاضر در سطح بین المللی در دسترس است، و با یک بیو - سری همراه در مورد اینکه چرا گروه در حال حاضر در آمازون پرایم ویدئو در حال اجرا است، می توانید تعجب کنید: چه کسانی هستند، دوباره؟

در واقع، این گروه هرگز وجود نداشته است. این اثر خارق العاده ای از تخیل نویسنده تیلور جنکینز رید در رمان دیزی جونز و شش است. این کتاب که در سال 2019 منتشر شد، داستان اصلی گروه داستانی و اعضای آن را روایت می‌کند: دیزی جونز، خواننده اصلی، بیلی و برادر گیتاریست اصلی او، گراهام دان، نوازنده کیبورد، ادی گیتاریست ریتم و وارن درامر (به عنوان مثال). و همچنین همسر بیلی، کامیلا) در پس زمینه لس آنجلس در دهه 70. این داستان عاشقانه‌های درون گروهی و رقابت‌های تلخی را که به وجود آمد، زندگی بالا، لذت‌جویی و اعتیاد را پوشش می‌دهد - و البته خلق موسیقی آن‌ها، که تمام درام آنها را مستند می‌کرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.