جمعه ۱۶ تیر ۰۲

افزایش امنیت آیفون

ورزش و سلامتی

افزایش امنیت آیفون

۲ بازديد

 

مسدود کردن ردیابی نامه ها

برخی از ایمیل ها شامل فن آوری ردیابی هستند که می تواند به فرستنده بگوید آیا ایمیل خود را باز کرده اید و به آن ها حس مبهمی از موقعیت شما بدهد. معمولا تنها خبرنامه ها یا ایمیل های بازاریابی از چنین تکنیک هایی استفاده می کنند، اما در پس زمینه اتفاق می افتد، بنابراین شما هرگز در مورد آن چیزی نمی دانید. اگر از برنامه  apple mail استفاده می کنید، می توانید برخی از این ردیابی ها را مسدود کنید.

چه کاری باید انجام دهید؟ مسیر Settings > Mail > Privacy Protection و قابلیت محافظت از ایمیل را فعال کنید. این تنظیمات به گونه ای است که فرستنده نمی تواند آدرس IP شما را ببیند یا بداند که آیا ایمیل را باز کرده اید یا خیر.

پیکربندی تنظیمات سیری

اگرچه اکثر مردم سیری را تنها یک دستیار صوتی می دانند، اما این سیستم همچنین ستون فقرات سیستم شخصی سازی اپلیکشن ها است که نحوه استفاده شما از گوشی را ردیابی می کند و براساس آنچه در مورد شما می داند، پیشنهاداتی ارائه می دهد.

چه کاری باید انجام دهید: Settings > Siri & Search اگر نمی خواهید محتوای یکی از این برنامه ها (مانند یک برنامه یادداشت)در جستجوی دستگاه شما ظاهر شود، روی برنامه ضربه بزنید و سپس Show App in Search را غیر فعال کنید.

اگر از سیری استفاده نمی کنید، می توانید با خاموش کردن دکمه کناری سیری و گزینه های Listen for Hey Siri، آن را به طور کامل غیر فعال کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.